واقعیت های شگفت انگیز در مورد مواد غذایی :آب میوه بیشتر از نوشابه بدن را چاق می کند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 9 / 12 / 1392
بازدید : 477
نویسنده : sharef zadeh

واقعیت های شگفت انگیز در مورد مواد غذایی

 

 اسپاگتی ، کباب ترکی، کنتاکی و.... به دلیل کیفیت فوق العاده شهرتی یافته اند . اما زمان و نحوه مصرف مواد غذایی به دلیل رویکرد سنتی شهروندان هر کشور با واقعیت در تضاد است. برخی از حقایق اعجاب برانگیز را بخوانید.
*میزان شکر و کالری در آب میوه ها
طبق تحقیقات انجام شده ، به ازای هر 225 میلی گرم آب میوه سیب ،‌115، کالری وارد بدن می شود . این در حالی است که همین میزان نوشابه، به طرز شگفت انگیزی 95 کالری تولید می کند.یک فنجان آب انگور 36 گرم شکر دارد که در مقایسه با نوشابه های گازدار 9 گرم بیشتر است . همان طور که می دانید شکر موجود در آب میوه ها طبیعی هستند و به علت آنکه سرشار از ویتامین هستند وزن بدن را به سرعت افزایش می دهند.
*قهوه های بدون کافئین
به رغم تبلیغات گسترده در خصوص قهوه های فاقد کافئین، از جمله "اسپرسو" به مقدار 16 میلی گرم کافئین در هر بسته وجود دارد.در واقع کافئین جزئی جدا نشدنی است که در گونه های مختلف وجود دارد.
*سبزیجات خام و پخته
سبزیجات
 پخته ارزش غذایی و خواص بهتری نسبت به گونه خام دارند. این واقعیت در گوجه فرهنگی ها نیز مصداق دارد. گوجه فرنگی پخته شده حاوی آنتی اکسیدان و لیکوپن به مراتب بیشتری است که از وقوع و بروز سرطان پروستات پیشگیری می کند. در خصوص هویج نیز به همین ترتیب خواص ضد سرطانی به طرز معجزه آسایی افزایش می یابد و باعث می شود مقاومت بافت های بدن ارتقا پید کند.
*افزودن مقداری کمی چربی به سالاد
در نخستین نگاه شاید تا حد زیادی تعجب انگیز باشد اما افزودن مقدار کمی چربی به سالاد موجب جذب بهتر ویتامین می شود . گوجه فرنگی و هویج نقشی تاثیر گذار در ترکیبات سالاد دارند.
*برچسب های مواد غذایی
حتما تا کنون محصولات غذایی ترکیبی و برچسب های متفاوت آن را روی کنسروها و نوشیدنی های معروف مشاهده کرده اید. اغلب این ترکیبات تنها عصاره ای از 2 یا 3 نوع ماده آلی سرشار از پروتئین و ویتامین هستند. در واقع تبلیغات رسانه ای آنان را تحت عنوان معجزه و معجونی غذایی به مخاطبان معرفی می کنند. پیشگیری از بروز بیماری های قلبی، دیابت و مشکلات گوارشی ترفندهایی است که اغلب تولید کنندگان برای بازاریابی فروش محصولات خود روی آن درج خواهند به لحاظ کارشناسی نیز نمی توان ترکیب مختلف را در یک محصول گنجاند.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 833
بازدید ماه : 2456
بازدید کل : 1079117
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com